اخبار
۱۳۹۹/۰۶/۲۷          جامعه پزشکی بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم در برابر کرونا حضور دارند

استاندار آذربایجان غربی:

 

جامعه پزشکی بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم در برابر کرونا حضور دارند/ اقدامات محرومیت زدایی بسیج پزشکان امیدآفرین و ماندگار است

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا در کشور پزشکان بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم در برابر کرونا حضور دارند، گفت: ایثار امروز جامعه پزشکی از جمله پزشکان بسیجی در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

محمدمهدی شهریاری در دیدار با رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با قدردانی از تلاش‌های این قشر در خدمت بی منت به مردم تصریح کرد: نخبگان جامعه پزشکان بسیجی ظرفیت والایی برای ارتقای علمی بهداشت و درمان محسوب می شوند.

وی افزود: حضور پزشکان بسیجی در میادین محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور امیدآفرین و ماندگار است.

شهریاری گفت: از برنامه ها و اقدامات خیرخواهانه بسیج پزشکان در راستای خدمت رسانی به مردم و کاستن از آلام آنان حمایت می کنیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نیز در این دیدار از ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از ابتدای هفته دفاع مقدس بمدت ۱۴ روز در ۷ استان مرزی و محروم کشور به ۴۰ هزار نفر خدمات متنوع درمانی و بهداشتی بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

شاهین محمد‌صادقی افزود: در این طرح ساکنان مرزنشین ۵ استان مستقیم درگیر در دفاع مقدس از جمله آذربایجان غربی خدماتی چون دندانپزشکی، جراحی، داخلی، چشم و داروئی را بصورت رایگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا دریافت می کنند.

وی ادامه داد: خدمات بسیج جامعه پزشکی در شهرهای مختلف استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به بیش از ۳ هزار نفر ارائه خواهد شد.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا