اخبار
۱۳۹۹/۰۶/۲۰          استاندار آذربایجان غربی

بیمارستان تکاب اواخر شهریور به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می شود/ نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به تکمیل زیرساخت های درمانی استان

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه با رفع نواقصات موجود بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب به زودی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می شود، گفت: مقرر گردید اواخر شهریور با تحویل بیمارستان تکاب به دانشگاه علوم پزشکی مراحل نصب تجهیرات خریداری شده به سرعت انجام گرفته و بیمارستان افتتاح شود.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به دیدار روز چهارشنبه با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور تصریح کرد: سرعت بخشی به اتمام بیمارستان تکاب و نیز تکمیل دیگر زیرساخت های درمانی استان از جمله اهداف این دیدار بود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به تکمیل زیرساخت های در آذربایجان غربی دارد و بر همین اساس تا پایان سال شاهد افتتاح تعدادی  بیمارستان در استان خواهیم بود.

شهریاری تصریح کرد: با بهره برداری از بیمارستان های در دست ساخت سرانه استان در بهره مندی از تخت بیمارستانی از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

در دیدار امروز استاندار شهریاری با معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و پیمانکار و مشاورین بیمارستان تکاب نیز حضور داشتند.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا