اخبار
۱۳۹۹/۰۴/۱۱          نهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی

نهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، اصحاب رسانه، نماینده علوم پزشکی استان و سایر اعضا برگزار شد

رسانه‌ها عدم رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در اماکن مختلف را افشا کنند/ سیاست‌های رسانه‌ای ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی مشخص شود

حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در نهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا در استان:

دانشگاه علوم پزشکی استان از تمام ظرفیت‌های ارگان‌های مختلف و رسانه‌ها برای مبارزه با کرونا استفاده کند.

برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا در استان باید بازخوانی شده و دانشگاه علوم پزشکی در جهت تغذیه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان عمل کند.

عملیات مقابله در دو جبهه اقتصادی و سلامت پیگیری می‌شود و موضوع سختی مقابله در این این دو جبهه باید به صورت شفاف به مردم تبیین شود.

همانطور که ویروس کرونا با هوشمندی تغییر وضعیت می‌دهد، در امر مبارزه نیز باید هوشمندی کامل مدنظر قرار گیرد.

باید سیاست رسانه‌ای ستاد مبارزه با کرونا در استان مشخص شده و ارتباط تنگاتنگ رسانه‌ها با ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گیرد.

ماسک باید به صورت ارزان قیمت به وفور در جامعه ارائه شود.

سطح حساسیت در بین مدیران استانی نسبت به موضوع بیماری کاهش یافته و تعداد جلسات تصمیم‌گیری و بررسی موضوعات نیز کم شده که باید دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری از خود نشان دهد.

مراکز منشا شیوع ویروس باید شناسایی شده و ارگان‌های مرتبط نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

رسانه ها عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن مختلف را افشا کنند تا برخوردهای جدی و نظارتی بیشتری صورت گیرد. این موضوع باید در بخش ادارات و ارگان‌های مختلف به صورت پررنگ تر نمود پیدا کند تا مردم نیز به باور لازم برسند.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا