محمد خدادی:
الان یکی از مشکلات رسانه این است که رسانه
به صورت نذری اداره میشود یعنی یکی پول میدهد و یکی هم نیت میکند در حالی که باید
در آمد اصلی یک رسانه از محل فروش آن تأمین شود نه ازمحل آگهی.
در ماجرای کرونا هم رسانهها به دلیل احساس
مسئولیت ومهارت کسب شده در بحرانهای یکسال اخیر درمیدان آمدند و نقش مؤثر وموفقی هم
داشتند؛ کارکرد رسانهها نمره منفی نمیگیرد بلکه نمره آنها مثبت است چون باعث ایجاد
اجماع شد.
نکته مهمی که در موضوع کرونا باید به آن اشاره
کرد این است که کار اطلاعرسانی آن را آقای رئیس جمهوری و دولت به رسانهها سپردند
و خود رسانهها آن را اداره کردند.
همین اطلاعرسانی رسانهها باعث شد که مردم
در خانه ماندند و بیرون نیامدند آنهم نه با زورو رفتار پلیسی بلکه با دادن اطلاعات
بموقع و دقیق و باور پذیر که اگر نیایند هم به خود کمک میکنند هم به دیگران واین یک
وظیفه ملی است/ ایران
انتهای پیام*/ |