اخبار
۱۳۹۸/۰۷/۲۰          اسامی بازرسان و هیات رئیسه کمیته‌های شش‌گانه خانه مطبوعات

همایش سراسری خانه‌های مطبوعات و رسانه‌های کشور همراه با سومین مجمع عمومی این تشکل صبح روز پنجشنبه مورخ 18/07/98 در تهران برگزار شد.

مازیار هوشمند با اعلام این خبر گفت: سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، مصطفی کواکبیان رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و اعضای سومین مجمع از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور افزود: در سومین مجمع عمومی این تشکل بازرسان این مجموعه و اعضای هیات رئیسه کمیته‌های شش‌گانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور برای مدت یک سال انتخاب شدند.

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان به صورت الکترونیکی، گفت: از بین 20 نامزد برای حضور در هیات بازرسی خانه مطبوعات کشور، آقایان میلاد زارعی از خانه مطبوعات استان تهران با 24 رأی و ساسان شیخی از استان مازندران با 22 رأی به عنوان بازرس اصلی و آقای حمید سعیدی از خانه مطبوعات کرمان جنوب به عنوان عضو علی‌البدل این تشکل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

مازیار هوشمند با اشاره به مشارکت 72.5 درصدی اعضای مجمع عمومی در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور افزود: این انتخابات به صورت الکترونیکی و با نظارت و تأیید هیات رئیسه منتخب سومین مجمع عمومی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه مطبوعات کشور گفت: رونمایی از سایت اطلاع رسانی این خانه و کارت عضویت اعضای خانه‌های مطبوعات و رسانه‌های سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این همایش سراسری بود که با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با اشاره به درخواست برخی از اعضای مجمع عمومی برای تشکیل کمیته انضباطی این تشکل، گفت: تصمیم برای تشکیل کمیته انضباطی منوط به طرح در هیات مدیره، اخذ مشورت حقوقی از کمیته حقوقی خانه خواهد بود.

هوشمند تعیین هیات رئیسه کمیته‌های شش‌گانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور را یکی دیگر از برنامه‌های سومین مجمع عمومی برشمرد و افزود: فردین کمانگر از استان کردستان به عنوان رئیس، و مرتضی داستانی از استان قم و وحید نیشابوری از استان کرمانشاه به عنوان نایب رئیس اول و دوم کمیته حقوقی این خانه انتخاب شدند. مجید نیک‌عهد از استان مرکزی و مرتضی شفیعی از استان آذربایجان شرقی نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیته حقوقی انتخاب و معرفی شدند.

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: در کمیته آموزش و پژوهش خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، مریم شمس‌الدین از کرمان به عنوان رئیس و علی یوسفی از استان مازندران و حسین قلعه‌ریز از استان اصفهان به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیته انتخاب شدند. صدیقه قدم از استان سمنان و مهدی جعفری از استان البرز نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیته آموزش و پژوهش انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: در کمیته امور استان‌ها، مجتبی نوریان از خراسان رضوی به عنوان رئیس کمیته، و فرزاد فیضی فیض‌آباد از یزد و محمد شکوهی‌فر از سیستان و بلوچستان به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیته انتخاب شدند. الهام شادنودهی از استان گیلان و امیراحمد زندآور از استان اصفهان نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیته امور استان‌ها انتخاب و معرفی شدند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه مطبوعات کشور، اسد بابایی بارنجی از استان آذربایجان شرقی را به عنوان رئیس کمیته ویژه خبرنگاران معرفی کرد و افزود: کاظم صادق‌پور از استان یزد و سیدهادی شاطرموسوی از آذربایجان شرقی به عنوان نایب رئیس اول و دوم کمیته ویژه خبرنگاران انتخاب شدند. اکبر بابایی از استان آذربایجان غربی و نفیسه راهداری از استان اصفهان نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم این کمیته انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با اشاره به انتخاب هیات رئیسه کمیته رفاهی و پشتیبانی، علی خادمی از استان خراسان شمالی را رئیس این کارگروه معرفی و تصریح کرد: مهدی صمیمیان از استان سمنان و محمد سلیمانی از استان قم به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیته انتخاب شدند. حسین قربانی از استان مازندران و احمد یوزباشی از خانه شهرستان‌های استان تهران نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیته رفاهی و پشتیبانی انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: مازیار هوشمند به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور و نفیسه یزدانی از استان اصفهان و کاظم سبحان زاده از استان یزد به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیته انتخاب شدند. عباسعلی حسین‌پور از استان سمنان و منیره الوند غیاثوند از استان تهران نیز به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیته اطلاع رسانی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش «مردم‌سالاری‌آنلاین»

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا