اخبار
۱۳۹۸/۰۳/۱۳          کوله‌های کتاب در روستا‌های مرزی سردشت توزیع می‌شود

بخشدار وزینه سردشت گفت: کوله‌هایی از کتاب در موضوعات علمی، پژوهشی و فرهنگی در روستا‌های این بخش از شهرستان توزیع می‌شوند.

میر‌اشکان مهدوی‌نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار کرد: کوله‌هایی از کتاب در موضوعات علمی، پژوهشی و فرهنگی در روستا‌های این بخش از شهرستان توزیع می‌شوند.

وی افزود: همزمان با راه‌اندازی کتابخانه روستای «داود‌آباد»، 700 جلد کتاب در رده‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به آن اهدا شد.

بخشدار بخش وزینه سردشت با بیان اینکه این اقدام با مشارکت انجمن حامی تهران انجام شده، اضافه کرد: سعی می‌شود با انتقال این کتاب‌ها به سایر روستا‌ها تمامی خانوار‌های این بخش از شهرستان از نعمت کتاب‌خوانی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در این راستا به صورت کوله‌ای و با زمانبندی مشخص یک ماهه 100 جلد کتاب به هفت روستای این بخش شهرستان ارسال می‌شود که پس از مدت تعیین شده هفت روستای دیگر در نوبت قرار می‌گیرند.

مهدوی‌نیا هدف از اجرای این طرح را افزایش سرانه مطالعه در مناطق محروم و مرزی، ارتقای فرهنگی و توجه به کتاب‌خوانی عنوان کرد و با دعوت از خیران به ورود در این حوزه گفت: خیران کتابخانه‌ساز و فرهنگی با ورود در این عرصه می‌توانند زمینه‌های رشد دانش آموزان در مناطق مرزی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: اواخر سال گذشته نیز به همت خیران، بخشداری وزینه و شهرداری میرآباد تعداد 102 نسخه کتاب کمک درسی جهت استفاده دانش آموزان و پشت کنکوری‌ها به کتابخانه عمومی رسول الله(ص) شهر میرآباد اهدا شد.

بخشدار بخش وزینه سردشت با بیان اینکه بخشی از اعضای کتابخانه عمومی رسول الله (ص) دانش آموزان و پشت کنکوری‌ها  هستند که برای موفقیت در تحصیل و کنکور به کتب کمک درسی جدید نیاز دارند، عنوان کرد: تاریخ انتشار این کتب سال 1397 و ارزش آنها 58 میلیون و 450 هزار ریال است.

وی افزود: انجام چنین اقداماتی گامی در جهت کمک به دانش آموزان برای نیل به اهداف تحصیلی‌شان است.

انتهای پیام / 1021 / پ


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا