اخبار
۱۳۹۸/۰۳/۰۸          جزییات نخستین جشنواره مطبوعات و پایگاههای خبری استان تهران منتشر شد

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، جزییات نخستین جشنواره مطبوعات، پایگاههای خبری این استان را تشریح کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مهرشاد کاظمی با اشاره به اینکه که تاکنون جشنواره‌ای مختص به نشریات محلی در سطح استان تهران برگزار نشده گفت: این جشنواره برای نخستین بار، خاص نشریات محلی و با هدف تقویت کیفی مطبوعات، ایجاد فضای مناسب و سالم جهت رقابت و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات و رسانه‌های محلی برگزار می‌شود.

 

کاظمی افزود: این جشنواره در ۹ بخش سرمقاله، یادداشت، عکس، صفحه آرایی و گرافیک، خبر، گزارش، مصاحبه و تیتر با موضوعات اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، توسعه استانی (فرهنگی- سیاسی- اقتصادی- اجتماعی)، حقوق شهروندی، مسائل زیست محیطی استان، آسیب‌های اجتماعی و گردشگردی برگزار و به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای خاطر نشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و توسعه استانی (فرهنگی- سیاسی- اقتصادی- اجتماعی) موضوعات ویژه این جشنواره است که برگزیدگان در این سه موضوع حائز دریافت جایزه ویژه خواهند بود.

 

وی در ادامه اشاره کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید از مطالب منتشر شده از تاریخ ۳۰/‏۰۱/‏۹۷ تا ۳۰/‏۰۱/‏۹۸ در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز باشند.

 

وی تأکید کرد: علاقه مندان می‌توانند فراخوان جشنواره و ضوابط آن را از طریق سایت اداره کل به نشانی Tehran.farhang.gov.ir دریافت کنند.

به گفته کاظمی، فعالان عرصه رسانه استان تهران می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱/‏۰۳/‏۹۸ از طریق سایت Pressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

تهرام/۷۲۴۴//‏/۶۱۳۹


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا