اخبار
۱۳۹۷/۱۱/۲۷          ۲۹ اثر برگزیده‌ی رسانه‌ایی روز یکشنبه در جشنواره ابوذر معرفی می‌شوند

مهرزاد صدقیانی رییس کانون بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر، از ۲۹ اثر برگزیده تجلیل می‌شود. وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را ۳۸۲ اثر ذکر کرد و افزود: بخشهای گزارش و سرمقاله و یادداشت هرکدام به ترتیب با ۶۸ و ۵۹ اثر، بیشترین سهم را در میان آثار ارسالی به خود اختصاص داده‌اند.

صدقیانی ضمن ابراز امیدواری از فراگیر شدن این جشنواره در سطح کشوری، از کسب اعتماد عمومی این جشنواره در میان خبرنگاران استان اظهار رضایت کرد.

رییس کانون بسیج رسانه آذربایجان‌غربی  با اعلام اینکه داوری آثار توسط اساتید برجسته کشوری و در تهران انجام گرفته؛ اظهار داشت: بین روزنامه‌نگاران هرگز خط‌کشی جهت مرزبندی نگذاشته‌ایم و از ظرفیتهای تمامی روزنامه‌نگاران با هر سلیقه و تفکری استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: رسانه‌ها برای رسیدن به توسعه‌ی پایدار و پیشرفت مطلوب استان و نیز مطالبه‌گری بایستی بیش از پیش تلاش کنند.

یوسف حق‌دوست دبیر اجرایی جشنواره ابوذر نیز در این نشست خبری به بیان جزئیات بیشتری از منتخبین جشنواره پرداخت و گفت: برگزیدگان از ۴ خبرگزاری، ۵ هفته‌نامه، ۴ پایگاه خبری، یک مجله و حوزه هنری هستند.

وی افزود: رقابت ۳۸۲ اثر در ۱۰ بخش پس از ۹ ماه تلاش دست‌اندرکاران جشنواره به سرانجام رسیده است.

حق‌دوست با بیان اهمیت سهم خبرنگاران در تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه، بر لزوم حل مشکلات صنفی خبرنگاران توسط مسئولین ذیربط تاکید کرد.

به گفته‌ی حق‌دوست، مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور ۴۵۰ میهمان از عالی‌ترین مقامات استانی و رسانه‌ها، روز یکشنبه ۲۸ بهمن سال 97 ساعت30/9 در سالن شرکت برق واقع در خیابان ارتش اورمیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا