اخبار
۱۳۹۷/۱۱/۲۷          نشست خبری با محوریت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر درآذربایجان غربی-ارومیه

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات آذربایجان غربی نشست خبری با محوریت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر درآذربایجان غربی در ارومیه و در خانه مطبوعات استان برگزار شد.

محمد مهرزادصدقیانی، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در نشست خبری با محوریت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گفت : از ۲۰ هزار آثار کشوری ارسال شده به جشنواره ابوذر سهم استان ۳۸۲ اثر دیده می شود که در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش،طنز و کاریکاتور از ۱۲۳ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بر اساس نظر هیئت داوران ۲۹ اثر حائز رتبه های برتر شدند. وی خاطر نشان کرد : در سال آینده موضوع محیط زیست بخصوص دریاچه ارومیه در قالب جشنواره گنجانده خواهد شد.

یوسف حقدوست دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۲۸ بهمن ماه در سالن شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می شود افزود : از ۲۹ اثر برتر با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی تجلیل به عمل خواهد آمد . حقدوست گفت : نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا