اخبار
۱۳۹۷/۱۰/۰۵          وزیر ارشاد در جمع کاتولیک‌های ارومیه: هم‌زیستی ادیان در هزاره‌های متوالی در کشور پابرجا است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه هم‌زیستی ادیان در هزاره‌های متوالی در کشور پابرجا بوده و هست و همواره ادیان در این سرزمین کنار همدیگر قرار داشتند و در شیرینی‌ها و تلخی‌ها و فراز و فرودها با هم بوده و زیسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید عباس صالحی عصر روز سه شنبه 4 دی ماه  در سالن اجتماعات کاتولیک‌های ارومیه در سخنانی کوتاه ضمن تبریک تولد حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار کرد: کشور ایران گهواره اقوام و ادیان بوده و و ایران سرزمینی است که بت و شرک در خود ندیده است و ادیان توحیدی، زندگی خود را در این سرزمین آغاز کرده و ادامه داد.

وی بیان کرد: خوشبختانه هم‌زیستی ادیان در هزاره‌های متوالی در کشور پابرجا بوده و هست و همواره ادیان در این سرزمین کنار همدیگر قرار داشتند و در شیرینی‌ها و تلخی‌ها و فراز و فرودها با هم بوده و زیسته‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دوره اخیر، تجربه این همزیستی، همدلی و همراهی کنار هم زمین خوردن و برخواستن را دیده و هنوز طعم آن در جان ما است و من به عنوان عضوی از کابینه دولت سلام رئیس جمهور و تبریک ایشان را به مناسبت آغاز سال نو میلادی به هموطنان مسیحی می‌رسانم.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا