اخبار
۱۳۹۷/۰۷/۰۴          برای اولین بار در آذربایجان غربی: راه اندازی واحد شتاب دهنده خطی در بیمارستان فوق تخصصی و عمومی امید ارومیه

رییس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید از راه اندازی واحد شتاب دهنده خطی در بیمارستان فوق تخصصی امید در آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی، دکتر جواد خشابی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در محل سالن کنفرانس خانه مطبوعات استان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت : برای اولین با  در استان ،افتتاح واحد شتاب دهنده خطی در بیمارستان فوق تخصصی امید و نیز کلنگ زنی واحد رفاهی این بیمارستان به همت پدر شهید سلامی از پروژه های مهم بیمارستان خیریه امید ارومیه طی دوماه آینده است.

وی با بیان اینکه در دستگاههای پرتو درمانی فعلی درمانها به شکل دو بعدی انجام می شود خاطر نشان کرد: از ویژگیهای دستگاههای شتاب دهنده خطی عملکرد سه بعدی آن ، افزایش کیفی درمان ، عوارض کمتر و نتایج بهتر است.

دکتر خشابی در ادامه تشکیل و فعالیت سازمانهای مردم نهاد را از شاخص های تاثیر گذار در سلامت هر جامعه ای عنوان کرد و گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید ارومیه به عنوان یکی از موسسات خیریه موفق در کشور است که تمام موفقیت های حاصل در این عرصه را مرهون حمایت های مردم هستیم.

وی افزود: هدف اصلی و نیز رسالت انجمن امید ارائه خدمات مالی و درمانی صحیح و مطلوب برای بیماران سرطانی که جزئی از وظایف این بیمارستان به شمار می رود ،است.

رییس هیات مدیره انجمن خیریه امید با اشاره به اینکه سرای اقامتی ۳۰ سوئیته امید با ظرفیت پذیرش ۱۲۰ بیمار و همراهان آنها، دی ماه سال ۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفت ، تصریح کرد: این مرکز به منظور اسکان و پذیرایی از بیماران نیازمند مبتلابه سرطان مراجعه کننده از نقاط دور دست احداث شده که کلیه خدمات ارائه شده در این سرای اقامتی امید از محل کمک های مردمی تامین میشود.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا