اخبار
۱۳۹۷/۰۶/۲۲          دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و گروه امور رسانه با سرپرست جدید مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر

اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رییس و کارکنان گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد با سرپرست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر آذربایجان غربی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار نائب رئیس خانه مطبوعات استان با تبریک انتصاب آقای یوسف پیربوداقی به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند رسانه ای، مطبوعاتی و علمی استان خاطرنشان ساخت : بدون شک انتخاب نیروهای توانمند رسانه ای در عرصه های مختلف مدیریتی و آموزشی مرتبط باعث شکوفایی و پویایی آن مجموعه خواهد شد و با توجه به سوابق درخشان آقای پیربوداقی  مطمئنا کمک شایانی به بهبود شرایط این مرکز خواهد شد.

عبدالسلام معروفی خاطرنشان ساخت : تقویت تعامل خانه مطبوعات با این مرکز و مراکز دانشگاهی مرتبط برای سطح اعتلای جایگاه خبرنگاران و رسانه ای می تواند تاثیر بسزایی در افزایش آموزش در بین رسانه ها شود.

وی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به دستورالعمل جدید دانشگاه جامع مبنی بر ساماندهی مراکز دولتی و برای جلوگیری از انحلال آن طی توافق با وزارت متبوع و همچنین موافقت دانشگاه مرکزی این مرکز در قالب  مرکز وابسته به خانه مطبوعات ادامه فعالیت نماید تا از توانمندی های مجموعه برای ارتقای جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان بهره برد.

سرپرست جدید مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر هم در این دیدار با اشاره به جایگاه مرکز در  تقویت بنیه علمی استان و شهرستان ارومیه تاکید کرد : مرکز فرهنگ و هنر به عنوان یار کمکی و بازوی جامعه خبری و مطبوعاتی استان عمل خواهد کرد و از همین تریبون دست نیاز خود را بسوی همه همکاران و اصحاب رسانه استان دراز می کنم.

یوسف پیربوداقی گفت : در این مجموعه بر آن هستیم با توجه به نیاز مبرم آموزش در عرصه خبر و خبرنگاری و برگزاری دوره های پودمانی و ترمی رشته خبرنگاری را احیا کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر اجازه جذب دانشجو در ترم بعد به این مرکز داده شود  دنبال راه اندازی رشته موسیقی اقوام هستیم؛  بیان کرد : خوشبختانه با استقبال ادارات ارشاد شهرستان ها در صورت موافقت نهادهای زیربط مراکز علمی و آموزشی وابسته در برخی از شهرستان ها دایر خواهد شد.

لازم به ذکر است یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات استان دیروز طی مراسم و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی  و معاونین و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و تعدادی از همکاران رسانه ای به عنوان سرپرست این مرکز معارفه شد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا