اخبار
۱۳۹۷/۰۶/۲۰          5پروژه به بهره برداری می رسد/ آغاز عملیات اجرایی سه پروژه در آذربایجان غربی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان غربی، پنج پروژه مهم اتمام یافته در یکسال گذشته به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در گفتگویی اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه های آماده بهره برداری ۲۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی سه پروژه اجرایی نیز آغاز می شود که تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گفته جلیلی نژاد، در یکسال اخیر ۳۶۰ سایت نسل ۳ و ۲۸۰ سایت نسل ۴ تلفن همراه در استان آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این سفر از ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری برای پایداری ارتباطات استان، ایجاد امکان ارتباطی برای ۶۱۵ روستای فاقد امکان ارتباطی به تلفن ثابت و اینترنت خانگی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی پست بانک در ۵۶ روستا نیز بهره برداری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این سفر عملیات اجرایی ایجاد امکان ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت خانگی برای ۱۷۶ روستا، توسعه خدمات پهن باند موبایل برای ۶۰۰ روستا و نیز تکمیل پوشش جاده ای برای ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی فاقد پوشش با سرمایه‌گذاری ۱۵۴ میلیارد تومان آغاز می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 19 شهریور 97 با استقبال مسوولان استانی وارد شهرستان خوی شد و در شورای اداری این شهرستان شرکت می کند.

حضور در جلسات شورای اداری شهرستان های اشنویه و میاندوآب و شورای اداری آذربایجان غربی به همراه افتتاح طرح های ارتباطی در ارومیه از جمله دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا