اخبار
۱۳۹۷/۰۶/۱۱          افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در جشنواره رضوی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی خبر داد
افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در جشنواره رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی از افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم این استان در هشتمین جشنواره ملی رضوی خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی فیروز در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته در هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی حدود پنج هزار نفر شرکت کرده بودند که امسال تعداد هشت هزار نفر در این دوره شرکت کردند.

وی افزود: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با هدف معرفی و ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) و به ویژه حضرت ثامن‌الحجج(ع) در استان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی اضافه کرد: برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از میان آثار منتشر شده در سه سال اخیر،‌ هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا(‌ع)‌ از سوی دبیرخانه این جشنواره به عنوان منابع معرفی شده بود که در اختیار سه رده سنی کودک‌،‌ نوجوان و جوان و بزرگسال قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان در جشنواره کتابخوانی رضوی، نشانگر اعتقاد و ارادت آنان به ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه امام رضا(ع) است و ایجاد شور و شوق کتابخوانی در میان مردم آذربایجان‌غربی و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین کتابخانه های عمومی با فرهنگ منور رضوی از مهمترین دستاوردهای این برنامه مهم فرهنگی در استان است.

در پایان این مراسم از ۴۰ نفر برگزیده تجلیل شد که ۱۵ نفر آنان از سطح استان، ۲۵ نفر شایسته تقدیر از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی، ۱۶ نفر شایسته تقدیر از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، ۱۰ نفر از حامیان مالی  و ۱۳ نفر از حامیان فرهنگی  و ۱۹ نفر از حامیان تبلیغاتی تجلیل شد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا