اخبار
۱۳۹۷/۰۴/۳۰          آذربایجان غربی برای دهمین سال متوالی میزبان کاروان زیر سایه خورشید

حمید معصوم زاده, رئیس ستاد جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی گفت: این استان از۲۸ تیر ماه به مدت ۸ روز میزبان کاروان زیر سایه خورشید و خادمین بارگاه رضوی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات آذربایجان غربی مدیر عامل موسسه دارالحافطین قرآن کریم آذربایجان غربی  در نشست خبری جشنواره زیر سایه خورشید که ظهر روز چهارشنبه در سالن کنفرانس خانا مطبوعات استان برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره یکی از برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت است که به همت موسسه جوانان و شبکه جوانان رضوی در طول دهه کرامت در سطح  کشور و برخی از کشورهای خارجی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دهمین  سال متوالی این جشنواره در استان آذربایجان غربی افزود: محوریت برنامه ها در قالب حضور,دیدار و جشن رضوی با حضور خادمان به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  در سطح شهرستان های  استان خواهد بود .

به گفته رئیس ستاد جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی، این جشنواره در ۱۰ شهرستان و ۲شهر و تعدادی از روستاهای این استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های ارومیه، سلماس،چالدران،خوی،نقده ،اشنویه ،مهاباد ، شاهین دژ و تکاب  میزبان خادمان حرم رضوی خواهند بود,  اظهار داشت:  اهداف برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید فرهنگ سازی زیارت از راه دور, ایجاد شور و نشاط معنوی, تعظیم شعائر و ایجاد تعادل و توازن در مراسمات مذهبی است

معصوم زاده، بازگویی سیره ائمه اطهار(ع) و بخصوص امام رضا را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: کاروان هایی که در این راستا اعزام خواهند شد، متشکل از ۲ نفر مبلغ  و ۶ نفر از خادمان آستان قدس رضوی هستند.

مدیر عامل موسسه دارالحافطین در پایان زمان برگزاری اختتامیه جشنوراه و جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در شهرستان ارومیه را  ۳ مردادماه در محل آمفی تئاتر پارک ائللر باغی عنوان کرد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا