اخبار
۱۳۹۷/۰۴/۲۷          نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه - رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه آذربایجان غربی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف حق‌دوست در نشست خبری نحوه برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد اظهار داشت: این جشنواره برای چهارمین سال در سازمان بسیج رسانه در حال اجراست که در استان ما با همکاری خانه مطبوعات برای نخستین بار اجرا می‌شود و انتظار می‌رود با کمک اصحاب رسانه این جشنواره به نحو احسن برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره بدون در نظر گرفتن احزاب و گرایش‌های رسانه ای همگان را زیر چتر خود نگه داشته است و از نظر ما هر فردی که برای نظام و انقلاب تلاش می‌کند بسیار ارزشمند است و هیچ تفکیکی بین افراد قائل نمی‌شویم.

حق دوست تصریح کرد: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، عمق بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال، کمک به ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف جشنواره ابوذر است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای نخستین بار در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، سر مقاله، یادداشت، موشن گرافی و مستند برگزار می شود.

آثار باید از میان آثار منتشر شده از آبان ۹۶ تا آبان ماه ۹۷ در رسانه‌های دارای مجوز ارسال شود و در هر بخش برای سه نفر جایزه در نظر گرفته شده که جایزه نفر نخست ۱۲ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم ۸ میلیون ریال است.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا