اخبار
۱۳۹۷/۰۳/۰۹          نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری خبر داد.

 یوسف حق دوست، در جلسه ستاد هماهنگی جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره سراسری ابوذر در سال جاری گفت: امسال نخستین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در اذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالا و تعدد مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان غربی ابراز کرد: برگزاری این جشنواره با بالاترین کیفیت در دستور کار قرار دارد و در این راستا ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره امروز تشکیل شد.

حق دوست توسعه و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با تولیدات فرهنگی و هنری و همچنین فضاسازی و بزرگداشت مناسبت های انقلابی را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان و خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر از رویدادهای مهم فرهنگی استان بوده و نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برای برگزاری است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی ادامه داد: برای ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، قالب‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی انتخاب شده است.

حق دوست افزود: این جشنواره محورهای مختلفی از جمله "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن‌شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، "حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب‌های اجتماعی" و "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" را به خود اختصاص می‌دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به احتمال افزوده شدن چند موضوع استانی به محورهای جشنواره، تصریح کرد: هفته آتی محورهای مشخص شده که به تأیید اعضای ستاد خواهد رسید، در قالب فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر منتشر شده و در اختیار اهالی رسانه و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد جشنواره رسانه ای ابوذر منجر به جریان سازی و تحول محتوای رسانه ای و شناسایی افراد توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری شود.

در این جلسه اعضای ستاد هماهنگی جشنواره رسانه ای ابوذر نکته نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص نحوه اجرا و جلب مشارکت های نهادها و ارگانهای فرهنگی در برگزاری هرچه باشکوهتر جشنواره بیان کردند.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا