اخبار
۱۳۹۷/۰۲/۱۹          کاغذ با دلار 3850 تومانی در اختیار مطبوعات قرار می‌گیرد

وزیر ارشاد هم بر اینکه کاغذ جزو اقلام اساسی قرار بگیرد تاکید دارد و هم مبلغی برای خرید کاغذ مطبوعات، در نظر گرفته تا کاغذ با دلار 3850 تومانی در اختیار مطبوعات قرار بگیرد و تفاوت مبلغ با نرخ رسمی 4200 تومانی زمانی که از سوی دولت پرداخت شد به آنها پرداخت شود.

ابوالفضل روغنی (تولیدکننده کاغذ و عضو اتاق بازرگانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح ساماندهی کاغذ مطبوعات گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که درباره تاثیر نوسانات نرخ ارز بر قیمت کاغد مورد نیاز مطبوعات در بین مسئولان رسانه‌ای کشور به وجود آمده بود با اقدام خوب دکتر سلطانی‌فر و هماهنگی با سندیکای کاغذ قرار شده است با سازماندهی مناسب این نگرانی را از بین ببریم. بر این اساس صاحبان نشریات و مدیران روزنامه‌ها که طی ماه‌های اخیر کاغذ خریداری کرده‌اند، می‌توانید مدارک و فاکتورهای خرید خود را به شرکت فروشنده کاغذ ارائه کنند تا قیمت مبادله‌ای کاغذ خریداری شان به آنها پرداخت شود.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ ادامه داد: وزیر ارشاد هم بر اینکه کاغذ جزو اقلام اساسی قرار بگیرد تاکید دارد و هم مبلغی برای خرید کاغذ مطبوعات، در نظر گرفته تا کاغذ با دلار 3850 تومانی در اختیار مطبوعات قرار بگیرد و تفاوت مبلغ با نرخ رسمی 4200 تومانی زمانی که از سوی دولت پرداخت شد به آنها پرداخت شود. واقعا همین‌جا از دکتر سلطانی‌ فر تشکر می‌کنیم که مسئله کاغذ را به خوبی مدیریت کرده‌اند و مطبوعات هم بایت تهیه کاغذ مورد نیاز خود هیچگونی نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا