اخبار
۱۳۹۷/۰۲/۱۰          ستاد مردمی مسئول برگزاری بزرگترین همایش جشن نیمه شعبان

مسئول اجرایی جشن بزرگ مردمی نیمه شعبان خبر داد: اولین و بزرگ ترین جشن مردمی نیمه شعبان برگزار می شود

مسئول اجرایی جشن بزرگ نیمه شعبان و مسئول انجمن ادبی تشنه رود از برگزاری اولین و بزرگ ترین جشن مردمی نیمه شعبان در ارومیه خبر داد.

به گزارش .... محمد میلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در محل خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان برای اولین بار در استان و حتی کشور با محوریت برنامه های ادبی و فرهنگی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دهکده ساحلی و تفریحی چی چست ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم با تمام توان از ظرفیت های ادبیات طنز و نمایشی بهره خواهیم برد، تصریح کرد: در حوزه طنزپردازی اقایان کریمی مراغه ای از چهره های شاخص و برجسته ادبیات استان، ناصر فیضی، سعید بیابانکی و در حوزه شعر آئینی سعید دشتی و نیز در برنامه استند اپ کمدی علی ضیاء هنرمند مطرح کشور و استان هنرنمایی خواهند کرد.

میلانی در ادامه افزود: در بخش مولودی خوانی این برنامه از استاد رحمان نوازنی شاعر طراز اول استان بهره مند خواهیم شد.

مسئول اجرایی جشن بزرگ نیمه شعبان با بیان اینکه پیام این جشن حمایت از کالاهای ملی و داخلی است خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن هفته معلم و نیمه شعبان در حاشیه این مراسم از بسته ها و برنامه هفته معلم برای زحمت کشان عرصه آموزش نیز غافل نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در آذربایجان غربی در برگزاری جشن ها و اعیاد با ضعف جدی مواجه هستیم، گفت: در این استان با تمام توان در جهت برگزاری اعیاد و جشن های معصومین تلاش خواهیم کرد و از حمایت ها و همکاری های خییرین استان بهره خواهیم برد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا