اخبار
۱۳۹۶/۱۱/۱۰          تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان غربی با بانک رسالت منعقد شد

تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان غربی با بانک رسالت امروز با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران رسانه های گروهی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت با هدف بهره مندی خبرنگاران از تسهیلات با کارمزد دو درصد منعقد شد.

لازم به ذکر است سقف بازپرداخت این تسهیلات یک ساله است و این تسهیلات بدون شرط سپرده گذاری مدت دار پرداخت می شود.

این تسهیلات با بازگشایی حساب در بانک به متقاضیان پرداخت می شود.

یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات استان در امضای این تفاهم نامه ضمن تشکر از همکاری مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان و همکارانش تصریح کرد:خانه مطبوعات در نظر دارد در سال های آتی تفاهم نامه های این چنینی با دستگاه های خدمات رسان برای ایجاد شرایط مطلوب و رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان امضا کند و در این مسیر با همراهی اعضا از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی بهتر  به جامعه هدف کوتاهی نمی کند.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت آذربایجان غربی هم در این برنامه درخصوص امضای تفاهم نامه بانک با خانه مطبوعات گفت : هدف از این تفاهم نامه حمایت از خبرنگاران واصحاب رسانه در قالب اعطای وام با کارمزد ۲ درصد خواهد بود.

حسن شاکری ادامه داد : بانک قرض الحسنه رسالت درجهت حمایت از اقتصاد های خرد تشکیل شده و ازسال۹۲ در آذربایجان غربی شروع به کار کرد که از اهداف این بانک توسعه بانکداری اسلامی و  تلاش در راستای ترویج سنت حسنه قرض الحسنه است.

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از اقتصاد های خرد تشکیل شده، افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را از سال۹۲ در آذربایجان غربی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا