اخبار
۱۳۹۶/۰۷/۲۴          نیروی انتظامی بسترساز امنیت و انتظام جامعه است

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: نیروی انتظامی بسترساز امنیت و انتظام جامعه است.

یوسف پیربوداقی امروز در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از تعامل، همراهی و همکاری معاونت نیروی اجتماعی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به بازتاب مطلوب عملکرد نیروی انتظامی در رسانه ها، اظهار کرد: نیروی انتظامی در بین نهادها و دستگاه های اجرایی در زمینه مطالعات مستمر رسانه ها پیشگام است و جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی از خاطرات خوب خبرنگاران جلسات و همنشینی های نیروی انتظامی است که امیدواریم این نشست ها استمرار داشته باشد.

وی خواستار افزایش ظرفیت نقدپذیری مسئولین و حمایت از اصحاب رسانه در جهت آگاه سازی جامعه شد.

رئیس خانه مطبوعات استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم نیروی انتظامی را ملجا و مامن خود می دانند لذا باید به توقعات آنها بیش از پیش بها داده شود، تصریح کرد: برخی از نارسایی های موجود در دستگاه های اجرایی، اداری، آموزشی، شرایط اقتصادی و نامتوازن جامعه باعث افزایش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شده و این ماموریت نیروی انتظامی را افزایش داده است اما با وجود این می طلبد به توقعات مردم بیشتر از این بها داده شود تا از گلایه های دوستانه مردم از نیروی انتظامی کاسته شود.

پیربوداقی در عین حال برگزاری نشست های مردمی فرماندهی نیروی انتظامی را در تلطیف فضا موثر دانست و گفت: به واسطه برگزاری این نشست ها گلایه ها و گزارشات مردمی نسبت به عملکرد نیروی انتظامی در مقایسه با سه سال گذشته قابل قیاس نیست.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این نشست از تعامل ایجاد شده بین نیروی انتظامی و رسانه ها تقدیر کرد.

یداله قربانی با بیان اینکه خانه مطبوعات تنها تشکل رسمی رسانه هاست، افزود: شناخت بیش از پیش ظرفیت های رسانه و استفاده روزآمد از وسایل ارتباط جمعی از سوی نیروی انتظامی می تواند در بحث آموزش شهروندان و کمک به پیشگیری از وقوع جرائم، یاری رسان این نیروی سختکوش باشد.

نائب رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز گفت: خانه مطبوعات نقش کارشناسی را در حوزه مطبوعات ایفا می کند لذا نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و به ویژه نیروی انتظامی با این مجموعه هستیم.

عبدالسلام معروفی افزود: مطبوعات، نقش مهمی در ایجاد امنیت روانی در سطح جامعه داشته و می توان با آموزش به شهروندان، از میزان جرائم کاست.


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا