اخبار
۱۳۹۶/۰۷/۲۳          ثبت نام یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال آغاز شد

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از آغاز و ادامه ثبت نام شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال تا هفته قبل از شروع این رویداد خبر داد.

محمدرضا کاوه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: علاقه مندان و مخاطبان از امروز تا چند روز پیش از برپایی نمایشگاه می توانند برای ثبت نام به آدرس سایت http://login.saramad.ir/مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند اما تاکید می کنیم که ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد: زمان تعیین شده برای ثبت نام قابل تمدید نیست از این رو از علامقه مندان دعوت می شود در خصوص مراجعه به سایت برای ثبت نام هرچه سریعتر با زمانبندی مناسب اقدام کنند.

کاوه برگزاری این نمایشگاه را با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با فعالیت صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال عنوان کرد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه در بخش های موضوعی، رسانه های برخط، رسانه های هوشمند و تلفن همراه، بازی های رایانه ای، شبکه های اجتماعی، علمی و پژوهشی و بخش بین الملل برگزار می شود.

مدیرروابط عمومی واطلاع رسانی و اموربین الملل مرکز فناری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ادامه داد: این نمایشگاه در 9 بخش پایگاههای اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) برگزار خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال 20 تا 26 آبان ماه سال جاری با شعار "خانواده و سبک زندگی دیجیتال" در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا